Centercom neemt meerderheidsbelang in Bizon Buitenreclame

Centercom, specialist in het bereiken van shoppers, neemt een meerderheidsbelang in Bizon Buitenreclame. Bizon Buitenreclame is marktleider op het gebied van A0-affichagevlakken en exploiteert meer dan 20.000 A0-Signs verspreid over 70 gemeenten door heel Nederland. Onlangs verwierf Bizon Buitenreclame de concessie om vanaf 2011 de exploitatie van driehoeksborden in de gemeente Amsterdam te verzorgen.
Centercom breidt hiermee haar bestaande portfolio van buitenreclamevlakken in winkelcentra en supermarkten uit in 70 stadscentra. Met de deelneming verschaft Centercom zich toegang tot de culturele- en charitatieve affichagemarkt en verbreedt haar productportfolio met A0-Signs.
Olivier Slot, algemeen directeur Centercom, legt uit: “Centercom is als vanouds specialist in het bereiken van shoppers en daar verandert niets aan. Door de toevoeging van de Bizonnetwerken wordt deze propositie alleen maar sterker en meer divers. Het belang dat Centercom in Bizon Buitenreclame genomen heeft, is een beslissing voor de toekomst waardoor Centercom een nog bredere groep klanten kan bedienen. En een nog gevarieerder publiek kan bereiken.”

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *