Bijenkorf netwerk van Hillenaar

Sinds 1 januari biedt Hillenaar een exclusief netwerk aan rond het bekende warenhuis. “Dit netwerk omvat locaties binnen Q-park parkeeraccommodaties met directe toegang tot of in de nabijheid van alle twaalf Bijenkorf vestigingen in Nederland”, vertelt directeur Jeroen Hillenaar. Zestig vakken op Abri formaat in de directe nabijheid van Bijenkorf vestigingen.
Sinds een aantal jaar maken exploitanten steeds meer gedifferentieerde netwerken van hun aanbod. Hillenaar exploiteert vlakken op het 2m2-formaat in parkeergarages, waaruit dus het Bijenkorf netwerk naar voren is gekomen. Vergelijkbaar met de zogenaamde ‘shoppers’ netwerken die eigenlijk alle exploitanten inmiddels in hun portfolio hebben opgenomen. Deze segmentatie zal doorgaan in de komende jaren naar onze mening.

Hillenaar is blij met de mogelijkheden die deze uitbreiding biedt. ”Vanuit de markt bestaat veel vraag naar een dergelijk Bijenkorf netwerk. Adverteerders kunnen de bezoekers van de Bijenkorf nu heel gericht en effectief benaderen. De ontwikkeling van dit nieuwe netwerk is mede mogelijk gemaakt door Q-park”, vertelt Hillenaar. “We werken al jaren met hen samen. Onze panelen hangen in parkeergarages in vrijwel alle grote steden. Deze garages bevinden zich altijd in de directe omgeving van musea, winkelcentra, concertzalen en andere drukbezochte locaties. Vanaf nu kunnen adverteerders er dus voor kiezen om hun campagne op Bijenkorf vestigingen te focussen. We verwachten met dit nieuwe netwerk aan de wensen van veel adverteerders tegemoet te komen.”

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *