Warme handdruk van Chocomel en JCDecaux

Dit keer geen beeldschermen, bluetooth, NFC of meer van dat moois, maar een spectacular waar je het warm van krijgt. In de Abri op het Leidseplein kan je je namelijk opwarmen aan de poster van Chocomel. Wie zijn handen op de daarvoor bestemde uitsparing legt, krijgt het meteen lekker warm van de enige echte.
Dit fraaie ‘handgebaar’ van FrieslandCampina is bedacht door reclamebureau DDB en uitgevoerd door JCDecaux Innovate. Deze Spectacular sluit naadloos aan bij de merkidentiteit van Chocomel en de huidige campagne rond de pay-off lekker warm en de opwarmtips die zij bezoekers geeft op de verpakking en op www.chocomel.nl

Deze Spectacular is onderdeel van een nationale Abricampagne bij JCDecaux en is mogelijk gemaakt door FrieslandCampina, Reclamebureau DDB, de mediabureaus Kinetic en MEC en JCDecaux Innovate.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *