Rexona en JCDecaux samen ‘back to the future’

,

Persberichten met mooie spectaculars laten wij zelden aan ons voorbijgaan. Dit keer een mooie uiting op billboards van Rexona. De reusachtige robothand grijpt bijna letterlijk de aandacht van passerende automobilisten. JCDecaux Innovate heeft acht Vitrines® in Amsterdam (2), Utrecht (2), Groningen, Arnhem, Nijmegen en Eindhoven uitgerust met deze spectaculaire uiting. De 2m70 hoge en 1m50 brede Spectacular trekt, naast zijn formaat, ook de aandacht dankzij de ingebouwde led-verlichting, die de futuristische uitstraling verder versterkt.

Future ready protection
De robothand houdt een mega-deodorantbus van Rexona vast. Deze Spectacular speelt in op de payoff future ready protection, waarmee aandacht wordt gevraagd voor Rexona Men. Rexona is wereldwijd de meest verkochte deodorant. Om de robothand – die in meerdere landen wordt geplaatst – groots onder de aandacht te brengen, heeft Rexona onder meer gekozen voor acht Vitrines® van JCDecaux.
3D decoratieJCDecaux heeft haar objecten al meermalen voorzien van 3D decoratie. Deze RoDeo is echter de eerste 3D-uitvoering op een Vitrine®. Een ander, recent voorbeeld van deze vorm van het aankleden van objecten is het inrichten van twee Abri’s (Leidseplein – Amsterdam, Potterstraat – Utrecht) als Alpenweide, compleet met gras en picknicktafeltjes voor Milka. Ook transformeerde JCDecaux Innovate vorig jaar Abri’s tot bioscoopzaal voor de Coca-Cola Zero Zero 7 actie rond de Bondfilm Quantum of Solace.
De locaties
De Rexona Robothand is van 8 t/m 15 april te zien op de volgende locaties: • Amsterdam, Overtoom (S106), hoek Amstelveenseweg • Amsterdam, Burgemeester Stramanweg, bij Amsterdam ArenA • Arnhem, Nijmeegseweg Oost (nabij Batavierenweg) • Eindhoven, Boschdijktunnel (entree stadshart) • Groningen, Europaweg (nabij Damsterkade) • Nijmegen, Graafseweg (bij Neerbosscheweg) • Utrecht, Europaplein (hoek Europalaan) • Utrecht, Croeselaan (nabij Graadt van Roggeweg).
Deze Spectacular is mede mogelijk gemaakt door Unilever/Rexona, de mediabureaus Kinetic en Mindshare en JCDecaux Innovate.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *