Een wandelend reclamebord

“Walking Board” is het nieuwe outdoor reclameconcept dat Tripitch Mediacreatives zaterdag a.s. introduceert bij de introductie van de T-Mobile G1 met Google™ mobiele telefoon in Nederland.
Op 24 plaatsen in Nederland zal de introductie van de nieuwe T-Mobile G1 mobiele telefoon ondersteund gaan worden met wandelende verlichte abri’s (volgens de exploitant, we kunnen hier dus niet echt spreken over een abri, maar wel over een reclamebord). Walking Board is een nieuwe manier van fieldmarketing in de winkelstraat. De verlichte ‘abri’s’ worden door promotiemedewerkers op de rug gedragen en zijn als groep een imposante verschijning in het straatbeeld.

Volgens exploitant Tripitch is dit medium al in verschillende landen in Europa een succes. Tripitch Mediacreatives is gespecialiseerd in innovatieve internet- en digitale retailconcepten en zij hebben dit gepatenteerde product naar Nederland gehaald. Merken zijn steeds opzoek naar nieuwe manieren om de aandacht van de consument te trekken. De eenvoud en herkenbaarheid van dit medium blijft verassend en zal dit jaar meer in onze steden gaan verschijnen.
Het product lijkt ook sterk op de ‘Adwalker‘, maar dat is een digitale versie van dit idee.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *